25 Ekim 2013 Cuma

Çalışırken Aynı Zamanda Okumak



Delilik!

Vallahi delilik...


Siz siz olun okumayın. Ya okulu ya işi bırakın. Olmuyor ikisi bir arada olmaazz. Vallahi tırlatırsınız.


Ya şaka tabii.. Zor evet çok zor hemde ama her şeyi yapmak lazım şu hayatta. İş hayatın başlamış olabilir. Ama eğitimin yarım kaldıysa, insan denemeli. Kendini geliştirmeli, devam etmeli. Bu şahsi düşüncelerim.


Geçen sene doktoraya başlama kararını pek kolay almadım. Doktora bu boru mu demek istiyorum.. Derslere gideceksin, hepsinden geçeceksin, üzerine yeterliliğe gireceksin sınavı kazanacaksın, teze geçeceksin ve BİR DOKTORA TEZİ yazacaksın. OOOhhh MY Goooodddd! Hayal gibi.. Gerçekten başlamak bitirmenin yarsıdır derler ama ben başlarken, ben bunu bitiremem ama başlıyorum diyerek başladım. Şimdi derslerimi bitirme aşamasındayım, ama geçen sene evde kafama huni takıp dolaşıyordum. Bir yandan ev, bir yandan iş, bir yandan ödevler.. Bu sene başında kendimi fazla paralamamak adına onlarca karar aldım. Nihayetinde mükemmel annenin kızıyım. Evim temiz olacak, bilmem kaç çeşit tencere yemeğim olacak, her şey pür-i pak olacak ki ben rahatça çalışabilmeliyim.. Sosyal hayat bitti tabii.. Yani azaldı diyelim daha doğru.


Aman gereksiz arkadaşlarımdan kurtuldum aslında. İyide oldu. Ona git, buna koş, biri alışverişe çıkmak ister, biri bişi anlatacaktır, biri iş arar, biri bilmemne.. Tabi ki onlarda güzel tatlardı ama insanın yaşı 30 olunca, biraz daha kapanmak istiyor kendine. İşler artıyor, hayat gaileleri başlıyor hmhh Sevgili Günlük?Öyle değil mi?

Şimdi biraz daha kafam rahat, her şey oluruna bıraktım, Dr. olur muyum bir gün bilemem. Sosyal hayatın fazlalığı da zaten gereksiz bence. İyidir az öz arkadaşlar. İnsanlar bazen çok gereksiz bana.. Sanada, onada. 

İnsan kalemi kitabı seviyorsa okuması da bitmez.- ki ben öyleyim..- Bu ayrı bir blog konusu! Bir gün yazmalıyım kendimin ne tip bir problemi var ben çözemedim ama var bir aksaklık :))

Haydi okul okumaya, yarım kalan üniversiteleri, liseleri bitirmeye,yüksek lisans yapmaya, doktora ya başlamaya.. Haydi herkes okulaa!!

Not.. Karikatür tabii ki Yiğit Özgür ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...