25 Ekim 2013 Cuma

Mevsim geçişi halleri



Şimdi düşündüm de kış gelmesine ufaktan üzülürken bir taraftanda şu bunaldığım düğün mevsiminden kurtulduğum için sevinçliyim.Gerçekten, eskiden düğün olsun, eğlenelim, mutlu olalım, ailemi, arkadaşlarımı göreyim diye düşünürken sanırım artık baydım..

Yaş itibariyle -30'lu yaşlar efendim- arkadaşlarımı bir bir evlendiriyorum. Bu sene ramazanın bitmesiyle tam tamına 3 yakın arkadaşım evlendi. Hemde ardarda 3 haftasonu! Hadi ben yine arkadaşım diye gidiyorum ama sevgili kocam durumdan pek mutlu değildi, tahmin edersin Sevgili Günlük..

Aileden yana da şansım bol, çünkü kalabalık!! Annem 7 kardeş babam bilmem kaç kardeş derken ömrümüz düğün salonlarında, kokteyllerde, yemeklerde geçti.. Arkadaştan yana ve kuzenden yana çok kişi olunca yaşantında düğün, bayram, çiftetelli, halay hepsiyle can dost oluyorsun.. Hayır bana şu adam uzak, bu kadınıda pek tanımam azıcık normal bir şey giyineyimde yok, hep bir yakınlık, hep bir Victoria Backham hali.. O abiyeler, renkler, saçlar, makyajlar.. Allahı'ım ödediğim para cabası. Evimde normal kıyafetten çok gece kıyafeti var desem?!




Neyse velhasıl, bu düğün mevsiminide kazasız belasız atlattım. Elbise yırtılması, ayakkabı acıtması, bileğin burkulması, parmakların su toplaması olmadı. Gelinler mutlu, damatlar mutlu. Şimdilik evlilik hikayelerini dinlemekteyim.. İlk yıl, ilk zamanlar çok zor oluyor. Beylik laflar etmeyeceğim. Zor işte ama geçiyor.

Ve ben kışı özledim.. Şöyle yağmurdu kardı donmalardı eve kendini atmalardı kalorifer-doğalgaz-soba yakmalardı.. Gelsin ev sıcaklığı.. Geçen sene izlediğim dizilere bile adapte olamadım bu seneee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...