11 Kasım 2013 Pazartesi

Kasım Beni Kasıp Kavururken

Vay beee..
Ayın 11'inide bitiriyoruz arkadaş..
10 gündür yazmamışım bloğuma. Kendisi yeni ve ben ilgilenmemişim. Ama nedeeenn?Bir sordun mu günlük?

Geçen hafta sonu Pelin'in bebeğinin diş buğdayına gittim tüm cumartesi bitti tabii. Keyifliydi çok yahu :) Bebekler, mamalar, taze anneler.. Gün gibiydi. Sonraki pazar derken bir koşturma geçiverdi. Efendim sonra hazırlanmalar, valizler hoop İzmir'e! Alsancak, Kemeraltı, Asansör, Şambalı tatlısı, Güven Lokantası, Bornova, Karşıyaka, palmiyeler, damla sakızlı türk kahvesi, Topçu lokantası... Off diyorum..!Tabi ben aslında konferansa gittim, ama daha çok gezdim tabi.. Ne güzel memleketsin sen İzmir yahuu! Hayran kaldım.. İnsanları, yemesi içmesi, doğası..hayranım.. Peki ben neden İzmirli değilim diye diye diye döndüm inan..

Oldu mu sana Kasım 9! Geçtiğimiz haftasonu ise bir gün annem bir gün diğer annem özlem özlem..

Şimdi bilgisayar başındayım aslında tezimin özetini yazmam ve vermem gerek okula ama yazamıyorum, yapamıyorum ya :( Allahım ben bu okulu bitiremeyeceğim gerçekten. Yok yani alt tarafı bir özet vermem gerek, yok çıkmıyor ııkk ıııkk ııkkk!

Ayrıca çarşambayada ödev teslimim var, yok arkadaş bana bir kal geldi.. Duaya çıkmam lazım.
Yazamıyorum nerede eski ben nerede vah nerede ah nerede.

Böyle ekran karşısında şarkılar türküler olmaz bu iş. Vallahi eskiden daha akıllıydım ben ne yaptığımı bilirdim. Puff :( Kasım beni kasma, kasıp kavurma şu ödev teslimlerimi yapayım lütfeen :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...