15 Temmuz 2014 Salı

Benim Pembe'm

Evet sanırım en en en sevdiğim renk.. 

Gerçekten benim için mutluluk, yumuşaklık ve huzurun rengi..

Bugün ki aniden aklıma gelen, internette karşılaştığım ve beni gülümseten pembeler işte burada! 



İşte M&M ve pembe! Allahım en sevdiğim ikili bu şekilde buluşabilir miydi?
Aklım aldı mı?
Yüreğim Çarptı mı?

Evet bu resmin adı "Köylerdeki Devrim" olmalı..
Sivas, Suşehri'nde düşünemedim bak..


Çocukken en sevdiğim şey kalemler..
Büyüdüm en sevdiğim şey yine kalem..
ve Puantiye
ve Pembe..




Çok seviyorum işte bunuuuu..!!
Niye almadım ben kendime yaa..
aa bak şimdi bi ayıldım..


Off... Bu eskiden olsaydı
Ben eskiden olsaydım.
Ben ben olaydım
Bir konuşabilseydim..
Bak bunla neler yazardım..


Bu benim afişim.. Olsun, sevdim..


Bu etek.. Off..
Bence pembe giyinmek çok zor bu arada..
Güzel olmuş bu hatun..
Zaten ben en çok şarışınlarda seviyorum pembeyi..
Ama zor ya..
Giymek, uydurmak..


Ayyyyy işte buuuu, bunları istiyorum ben!
Benim ol, bana gel!!


Bak bu da çok stil! Alırım ben bunu.


Pembe romantiktir..Nokta!


Ve tabii ki en pembe..
En tatlı..
En güzel panter.
Esas sensin bana pembeyi sevdiren.
Kimse bilmez ;)

14 yorum:

  1. hah hah sivas su şehri uyduramadın gitti:))
    nice pembelere:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha :))) Olmadıı Havva, yapamadım..
      Çok sağol
      Sevgiler benden yana da...

      Sil
  2. her ne kadar pembeye düşkün değilim desem de çantamı açıp baktığımda cuzdanım, telefon koruyucum ve anahtarlığımın pembe olduğunu görüyorum:) seviyorumda haberim yok sanırım:))
    pembe panterin yeri ayrı benim gönlümde de...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah işte benimde demek istediğim ama yazmadığım şey bu..
      Hepimiz pembe seviyoruz bir yerde mutlaka ama nedense kabul edemiyoruz sanırım.
      Kız rengi, çocuksu diye mi acaba?
      İmajı kötü bu pembenin ama mutluluk verdiği kesin.
      Teşekkürler, sevgiler çok çok.
      Hoşgeldiniz!

      Sil
    2. kız rengi, hatta bütün kız çocuklarının rengi.
      okul çağındaki çocukların tepeden tırnağa pembe giyinip, bütün eşyalarını pembe kullanmaya başlamalarından bu yana itici oldu bende:))) gözümü fazla yordu sanırım, çünkü çok fazlalar:))
      hoşbuldum bu arada, teşekkürler:))

      Sil
  3. karelere bayıldım
    her ne kadar bazen ayy ben hiç sevmem pembe ne o öyle dense de
    her kadının içinde pembe=prenseslik yatar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle evet..
      Pembeyi reddediş ama çok seviş var aslında.
      :)

      Sil
  4. Bilinçaltımda hâlâ cennet mahallesinde ki pembe var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :)) Senin bilinçaltına temizlik yapmak gerek.. Ayy yazık kabusun ortasındaymışsın sen?!

      Sil
    2. Motorunla gel teselli et beni :(
      benim kendi kaskım var :(
      :p

      Sil
  5. Güzel gelinliğinden bir resim de koysaymışssın, pembeli gelinlik, fuşyalı çiçeklerle açık ettiydin pembe sevgini aslında... Ayıca senin fuşya elbisen de hala bende kikikiki :)

    YanıtlaSil
  6. posterine bayıldım, i cannot keep calm, it's pink diyor :D

    YanıtlaSil
  7. Pembeyi sevenlerdenim ben de şimdi düşündüm de sahip olduğum çok fazla pembe objem yok, sevmekle yetiniyormuşum demek ki.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...