4 Haziran 2015 Perşembe

Birikmiş Çamaşırlar...

Çok biriktirdiğinde çok saçma sapan yerlerden, saçma cümleler, kopuk kopuk hikayeler fırlayabiliyor içinden, dışından, kaleminden anana, babana, kocana, karına..

İyisi mi biriktirme..
Yaz, konuş ama biriktirme.

Evet artık yeni evimdeyim.
Artık bir mutfağım var.
Tabii nohut oda bakla sofa..
Ferahladım ben.
Bir oh dedim..
Ama alışamadım hala.. Biraz zaman, biraz yaşanmışlık lazım yeni evlere..

İlk evliliğim, ilk heyecanımı geçirdiğim pembe-beyaz güneş içinde evimi bıraktım.

Şimdi başka ferahları olan, daha az ışıklı, daha geniş adımlı, biraz yeşilli, bol örümcekli yeni evim var. :)

Dinlenmeye çalışıyorum senenin, dönemin, ayın, yılın çeşit çeşit halleri var üzerimde.
Yeni kararlar, yeni heyecanlar var.
Aynı değişmeyen sabit tuhaflıklar var.

Çok çalışıyorum. Ondan bu haller.
Haydi eyvallah..!





9 yorum:

  1. iyisin iyisiiin...merküre rağmen ;)

    YanıtlaSil
  2. (: Yine mi güzeliz yine mi çiçek :*

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim bana da beklerim :)
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Yeni ev mi aldın a, ne güzel bir haber, güle güle otur Yasemincim, hayırlı, uğurlu olsun.
    Amin...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...