2 Ocak 2016 Cumartesi

Hay janım, ben geldim..

Öyle ansızın çaaaat kapıyı çekerekten, aslında kimseye de söylemeden çektim gittim farkındayım.
Son yazımın üstünden ayylaaar ayylaaar geçmiş.
En son Ağustos'ta yazmışım, kendimi, olanları, bitenleri..

Bodrum'u anlatmışım.. İçimdeki küçük mucize demişim.. Orada öğrendim her şeyi, tam tatilin ortasında. Temmuz 21'de..
Ah o mucize şimdi içimde 6.5 aylık oldu, pipili, kıpır kıpır bişey...

Neler oldu neleerr desem hakikaten o kadar uzaklaşmışım yazmaktan.
Sen bir soğu bir soğu bir soğu..

İlk zamanlar mide halsizlikleri, sadece işe gidip gelmeler, başka hiç bir şey yapamamalarla geçti.
Sonra o su, bu su, doktorası, koşturması derken çok uzaklaştım ben kendimden, bir de burdan.

Şimdi 2016 oldu.. Umudum var :)

Çok yazmalı çok not almalı.

Herkese iyi yıllar.
Benim en büyük dileğim tüm sevdiklerimle birlikte sağlıkla mucizemi kucağıma almak.

Haydi ben size bu karda kışta şahane şarkılar göndereyim de barışalım gençlik..
Beni terk edenler de olmuş tabii bu arada blogger dünyasında :) Olsun kalan sağlar bizimdir. :)

Karlı İstanbul'a romantik şarkılar...

Herkese güzel seneler, mutlu umutlu yıllar, barış dolu, huzur dolu...
Görüşelim, ara beni ;)



6 yorum:

  1. e hoşgeldin o zamannnn ;) merraaakkla bekliyoruz o minnak mucizeyi :)

    YanıtlaSil
  2. Of yaa nihayet!:)))Dönmeyince bloğunu kapattı diyorum....hadi hoşgeldin sefa geldin, ben terketmem bak blog kurallarım diye bir paylaşımım var, bloğunu terkedip gidenleri ayıklıyorum ama arkadaşlık listemde duruyorlar (hani bloggerda tıklayınca arkadaşlık gönder denen kısım)dönenleri farkederetmez yine ekliyorum sakın yanlış anlama:) şarkılara tıklamadım henüz önce yorumumu yazdım sonra tıklayacağım ama şimdiden teşekkürler romantik şarkılar severim:)
    sevgiler:)
    bir daha bu kadar uzun ara verme:)

    YanıtlaSil
  3. ay yahu en önemli şeyi unuttum, hayırlı, uğurlu olsun:) Allah tamamına erdirsin :)))ne güzel:))anne olacaksın öptüm:)

    YanıtlaSil
  4. Hoşbuldukkk :) Bende sizi çok özledim :))9

    YanıtlaSil
  5. ben de ümidi kesmiştim ama ne güzel haberlerle dönmüşsün:)
    hayırla sağlıkla gelsin minik.
    artık anne bilogır olursun:))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...